Pregled Teme
 Odštampaj Temu
Iskra elektronsko 12V 50W paljenje
SFRJ1943
Uskoro ugrađujem navedeno elektronsko paljenje, fabričko Bosch 6V 19/5W ide u penziju, jer je oslabila bobina, a nova originalna je skupa.
Zanimaju me iskustva drugih sa elektronskim paljenjem?
I mogli bi malo porediti platinska 12V, elektronska i platinska 6V, kao i ona novija elektronska sa manjim magnetima (tajvanska valjda)...
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
Chuky94
Ako je za automatika. Platinsko 12V50W je sasvim dovoljno.
www.cyclesangelo.ch/imgs/logo-part/Tomos.jpg

s14.postimg.cc/7473348nl/cat.jpg

If it's stupid but it works, it ain't stupid

Bolje mrtav pijan nego mrtav trezan
 
SFRJ1943
Već sam kupio. Znam da je dovoljno, ali ne zeza mi se više sa satnim komparaterom i špijunima.
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
TOMOS
To paljenje je od Zundappa.
Ja imam slicno, samo malo slabije snage 6V 17W. Magnet, bobina, platine i kondenzator su isti. Jedina razlika je u namotajima za svetlo. Paljenje je kao novo, pa ako te interesuje, lako cemo se dogovoriti.
i.postimg.cc/zyRCs4wC/20190601-154731-1.jpg
 
SFRJ1943
Evo stigao mi je i pobudni namotaj, pošto je na tom elektronskom paljenju što sam uzeo od Brkina, crkao namotaj.
Pošto je to deficitarna roba, jedva sam našao, da ne moramo namotavat stari namotaj. Našao sam na KP, nov, od nekog Moto-Bana.
Interesantno je da je namotaj iz NR Kine, pa ću videti kako će se pokazati.
Proizvođač:
MOTOR-PARTS
8 Liming west road,
Wenzhou, Zhejiang
325000 PR China
Tel.: +8649057788877111
http://www.motor-...ervice.htm

Hahah, eto ima i br. telefona, ako neko hoće naručit direkt iz fabrike.
Meni je čudno kako se to uopšte tamo pravi, po čijoj narudžbi... U pokrajini Žeđijang sa skromnih 54 i po miliona stanovnika, na istočnoj obali Kine. Nisam toliko skeptičan što se tiče kvaliteta Kineske robe (i kod njih važi koliko para, toliko muzike), ali mi je neshvatljivo kako se delovi za TOMOS prave sa druge strane planete. Odakle njima nacrti za to, da li im je TOMOS dok je radio naručio da naprave to??? Kako im se uopšte isplati proizvodnja toga???
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
TOMOS
s20.postimg.cc/h5m85336h/100_0782.jpg

 
tuningfanatic
Moto-Bane je dosta povoljan. Mislim da je povoljniji i od Sagmajstera, a profesionalnost je daleko visa.
Na primer spoljna bobina za Iskra 12V80W je svugde 2200, a kod Baneta samo 1600. Bobina za ducati paljenje je obicno najjeftinija 2200, a ja sam od njega uzeo novu za 1250...
https://www.kupuj...oglasi.htm
EDIT:
http://www.motoba...


IF YOU AINT MIXIN GAS YOU AINT KICKIN ASS!!!
 
SFRJ1943
Da, to je originalni lančanik. Ne razumem samo zašto TOMOS nije prebacio celu fabriku u Kinu, barem ne bi zavisili od EU pedera i verovatno ne bi propali. A još bi se mogli probiti i na ogromno Kinesko i Indijsko tržište. Kinez bi sigurno radije kupio jugoslovenski TOMOS, nego nešto što prave banzai fanatici u Japanu.

Ima li Moto bane neke kataloge, sajt i sl?
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
TOMOS
TOMOS je nekad bio Jugoslovenski, danas je Slovenacki, a Slovenija je EU.
i.postimg.cc/zyRCs4wC/20190601-154731-1.jpg
 
SFRJ1943
Nebitno, kažem samo da bi radije kupili TOMOS.
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
SFRJ1943
Ustvari, danas nije više ničiji.
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
SFRJ1943
Ajde ljudi, ne moguće da niko nije imao elektronsko paljenje.
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
Atila88
Cuo sam za Moto Baneta,ali ja mislim da nema nikakav sajt.
 
SFRJ1943
Ima li neko ideju gde da okačim na Automatika regulator napona i bobinu? Mislio sam da prikačim neko parče lima ili perfo trake na nosače levog ukrasnog lima...
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
SFRJ1943
s23.postimg.cc/7toe6k4k7/DSC_0310.jpg
s30.postimg.cc/gql1igmwt/DSC_0305.jpg

 
SFRJ1943
Postavio sam danas paljenje, nisam se puno zezao oko njega, ali nisam uspeo upalit motor. Iskra je odlična, jaka, crvena. Stvar je izgleda u štelovanju. Zna li ko kako se po onim crtama na magnetu i crti kod leve rupe na ploči šteluje elektronsko paljenje. Postavim ga prvi put na sredinu, ali malo udesno, da bude ranije i ništa. Kurblam, povremeno samo iz auspuha se čuje buf. Probao sam i skroz rano i skroz kasno, ništa. Onda malo kasnije od sredine, opet ništa. Ko ima iskustva sa elektronskim paljenjem, nek pomaže. Postaviću još slika.
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
SFRJ1943
s16.postimg.cc/q6rvo4upd/DSC_0304.jpg

s16.postimg.cc/szl385v1t/DSC_0306.jpg

 
tuningfanatic
Nije tu paljenje problem. Pre ce biti karburator, svecica ili slabija kompresija.

Moje paljenje Iskra/AET 12V 80W sa malim magnetom nije tajvansko, vec original slovenacko.
IF YOU AINT MIXIN GAS YOU AINT KICKIN ASS!!!
 
SFRJ1943
Ma kakvi, klip skoro nov Motins fi 38, cilindar ima još uvek šare od honovanja u Motinsu. Karburator Delorto, čist. Sa mehaničke strane nije sigurno ništa. Svećica je Bosch W4AC, propisana. Zazor između elektroda 0,5 mm. Arbis na pobudnom namotaju sam namestio na oko 0,5 mm.
A kako ti postavljaš elektronsko paljenje? Motor mi je do juče normalno radio sa platinskim paljenjem, jer je kao nov. Šteluješ li uopšte el. paljenje?
Nije ni ovo tajvansko, original je Iskra tj. AET.
s22.postimg.cc/ta2w815il/DSC_0145.jpgs3.postimg.cc/fj0mjk6ov/DSC_0146.jpgs21.postimg.cc/wumgiwhbn/DSC_0148.jpgs2.postimg.cc/sn4b37qhh/DSC_0147.jpg
 
tuningfanatic
Jedino podesavanje kod elektronskog je trenutak pretpaljenja (i eventualno razmak pick-up namotaja od magneta, ukoliko ga uopste ima). Meni su se izbrisale oznake, ali kako god da stavim mora da upali. Nekad ne prima gas, nekad puca iz auspuha, mozda promeni smer okretanja, ali uvek opali. Grin

Sad sam stavio neko kinesko innerrotor paljenje koje takodje nema nikakve oznake, niti je za tomos. Izbusio sam rupe na anker ploci nasumicno. Prvi put je povremeno pucalo iz auspuha, na osnovu toga sam zakljucio da je prekasno paljenje. Posle 1cm pomerenog malo je cesce pucao i jako se zagrejao auspuh. Posle jos jednog centimetra je vec poceo da povezuje taktove...

Sto se tice tvog automatika, stvarno nisam pametan vise. Nemam pojma koji bi mogao biti razlog, osim mozda neispravnog sauga ili fals svecice. Bilo je slucajeva da sam kupio nove Bosnu F80 koje se imale varnicu, a motor nije hteo da radi s njima. Nekad upali, a ne prima gas, a nekad ni ne upali uopste. Ako bas sumnjas na paljenje, mogu ti poslati moju bobinu da probas.
IF YOU AINT MIXIN GAS YOU AINT KICKIN ASS!!!
 
Skoči na Forum:

TomosSrbija.com

Dobrodošli na oficijalni sajt ljubitelja Tomos motocikala!

Prijava

Zaboravili ste šifru?

Niste član?

Pridružite nam se, postanite deo zajednice ljubitelja Tomos-a!

 
Top 5 Forum Člana
Nemanja Nemanja (1,724)   DobriDiv DobriDiv (1,127)   andrija andrija (1,054)   Neso Neso (952)   Ludi Dzora Ludi Dzora (938)