Pregled Teme
 Odštampaj Temu
Colibri AOS 69`
TOMOS
Da bi postigao pun efekat moras zameniti karburator i auspuh, min. 15 mm.
i.postimg.cc/zL94RQm0/20191130-225606.jpg
 
vule2001
Taj cilindar se guši sa diznom preko 50.
Karb. mu odgovara baš od T12.
 
Zoran1968
Jedina prepravka na auspuhu koju ću da uradim je što ću iz lonca od T-12 ičupati sve uključujući i pregradu i ugurati originalni prigušivač od 15-ce kupljen kod Gabora za 10e
Karburator mi je i Cane savetovao da ne menjam, ali ako budem imao prilike isprobaću neku alternativu, znači nijedan koji ne ide na original filter vazduha tj. onu vrljavu gumu od T-12
i.postimg.cc/MTXgJb76/prigu-iva-i-1.jpgi.postimg.cc/wMXVC7Gx/prigu-iva-i-2.jpg
verujem da će biti mnogo tiši što mi je najbitnije, a da pri tom neće biti nikakvih smetnji za normalan rad motora.

 
Zoran1968
i još nešto meni je sada igla na karburatoru spuštena do kraja, (sa diznom 50), jer dok je bila dignuta motor se gušio od goriva.Aco ti to najbolje znaš putovanje do NS od BG i kako je posle išao u povratku kada sam je spustio.Tako da ako mu sa 42 cilindrom bude malo goriva samo ću da dignem iglu.
Na crvenom konkretno mi je Brkin dao centralnu diznu karburatora koja je baš mala ,pa sam opet morao da spustim iglu do kraja da bi lepo radio.
Probao sam i glavnu diznu da stavljam veću od 50 i ništa nevalja čuje se onaj VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUU zvuk kad odvrnem gas a motor se guši.
 
Zoran1968
Stigao cilindar "ganc" NOV!Smile
i.postimg.cc/CM95tcGK/cilindar-Lama-42-sl-1.jpgi.postimg.cc/zvTr4FNL/cilindar-Lama-42-sl-3.jpgi.postimg.cc/xChfwdbZ/cilindar-Lama-42-sl-2.jpg

 
vule2001
Cilindar jeste ok,ali su kanali veći od ovih sa mog???
Ja kad stavim ovaj moj 5% je blok preko kanala,a na T12 su veći kanali nego na Lamo,ja sam se čudio kako to uopšte ide?
Meni se čini da su kanali na tom tvom malo,vrlo malo veći.
Karburator mi je bio 12 I ti Bing,i to uvek iglica skroz spuštena,ali je meni bila APN iglica pa nije baš bilo super,ali je išlo uz brdo www.tomossrbija.com/images/smiley/smile.gif
 
RADESM
ovaj tvoj deluje nov i org.,a onaj što je ostao deluje farban
oldtimer
 
vule2001
i.postimg.cc/pVGF83xR/008.jpg
Evo razlika Lamo or. I T12 or.
Lamo se bolje uklapaju prelivni,na T12 su skoro duplo veći.

 
TOMOS
Prigusivac je od Elektronica 90.
i.postimg.cc/zL94RQm0/20191130-225606.jpg
 
vule2001
Ako isčupaš taj prigušivač ti si car.
Ja sam ga čupao macolom,preokrenuo sam ga I nije se mrdnuo.
 
Zoran1968

>TOMOS napisao:


Prigusivac je od Elektronica 90.

Hvala na informaciji, ti znaš da sam ja slab na petnaje jer sam vrsni poznavalac istih, naročito mi se svidela ona iz Zuca! hahahahahGrinSmeh
 
TOMOS
Da pojasnim ostalim clanovima. Zoran me je nedavno pozvao da idem sa njim da pogledamo jedan detalljno restauriran tomos 15 SLC. Kada smo stigli, na glavnom putu nas je sacekao pripadnik Romske nacionalne manjine, sa Kawasakijem, koji se bukvalno raspada i koji ostavlja iza sebe oblak dima kao da ima 2t motor u koji je ulio preradjeno SAE 30 ulje u razmeri 1:1, koje je istocio iz IMT-a 533 koji je na umoru. E da vrh je bio cajger od Zastave 101. Elem da predjemo na stvar, kada smo usli u garazu ispred nas je stajao TOMOS 14 M, sa Automaticovim Encarwi karburatorom. Stanje, kao vecina lomova na umoru iz oglasa. Da ne ispadne da smo dosli dzabe, Zoki je seo na Motor da ga proba i umalo nije koske ostavio na prvoj raskrsnici (sreca nije prometna), jer je projurio kroz nju sa jedno 40 Km/h, posto "restaurirani" motor nema nikakve kocnice.
i.postimg.cc/zL94RQm0/20191130-225606.jpg
 
Zoran1968
Danas sam doživeo ponovo traumu iz detinjstva " GURANJE TOMOSA USLED KVARA" i to ni manje ni više nego jedno 5-6km.
Šraf koji je spao sa bobine je ostao prilepljen na magnetu, a da ja to nisam znao i taman kada sam "opleo" motor u pravcu Trešnje taj isti šrafčić se aktivirao i pokidao kabl od bobine koji se lemi na kondezator. To je u početku rezultiralo detonacijama a kasnije je motor umro!.Kada sam se vratio sve sam ponovo namestio ali motor trokira pri punom gasu, valjda je to signal da mu konačno montiram 12V paljenje koje sam kupio od Ace pre nego što sam uopšte i mislio da kupim drugi motor.
Sve u svemu kao da sam ponovo bio dete ,sunčan dan vangradski put i divna priroda, Tomos i Ja , uopšte mi nije teško palo da ga guram.Šta reći "MLADOST LUDOST".
Pomislio sam da bi mi tada baš dobro došle pedale sa crnog AOS-a ,ipak i ovako se sve lepo završilo!
 
vule2001
Koje 12V palenje si kupio?
Crno nemože,za to garantujem,jer je magnet malo veći pa uvek zakači neki deo oong lima I struže.
Moj T12 je ostao bez goriva,sva sreća pa na uzbrdnici,pa sam se spusto 7km, I posle ga gurao ceo kilometer uzbrdo sa izbušenom gumom(pametan majstor hteo da mi doduva gume pa sj**** ventil,a usput I gumu.
 
Zoran1968

>vule2001 napisao:


Koje 12V palenje si kupio?
Crno nemože,za to garantujem,jer je magnet malo veći pa uvek zakači neki deo oong lima I struže.
Moj T12 je ostao bez goriva,sva sreća pa na uzbrdnici,pa sam se spusto 7km, I posle ga gurao ceo kilometer uzbrdo sa izbušenom gumom(pametan majstor hteo da mi doduva gume pa sj**** ventil,a usput I gumu.

Može Vule samo se magnet malo skine kod strugara, a neće me mrziti da to odmah sada proverim.
slede slike.....
 
Zoran1968
Biće tu dosta dorade, uopšte neće biti lako.
1. magnet 12V paljenja osim što ima neznatno veći prečnik ,(mislim da to neće biti problem doterati), je i duži za 4mm.
2. problem će biti rešiv tek kada isprobam na licu mesta, sigurno će rešetkasti lim morati da se dorađuje ili da ga uopšte nema!
3. mislim da to neću skoro montirati!

i.postimg.cc/prv75wSz/7PCT0Pxs.jpgi.postimg.cc/ZnJ75r9L/p1deEhUs.jpgi.postimg.cc/BnRmKWLb/vtVVXuws.jpg


Vule Care ponovo si bio u pravu!
Naravno ja ću ipak pokušati pa makar uništio magnet od 12V paljenja!

 
Zoran1968
Pod tačkom 2. neće morati "rešetkasti lim " da se dorađuje nego peraja ventilatora ili možda da stavim isti od APN-aFrown
 
TOMOS
Uz sitne prepravke, sigurno staje, samo sto ja nebih prepravljao magnet, vec limariju.
i.postimg.cc/zL94RQm0/20191130-225606.jpg
 
Zoran1968

>TOMOS napisao:


Uz sitne prepravke, sigurno staje, samo sto ja nebih prepravljao magnet, vec limariju.

Tu i leži problem, limarija služi za prinudno hlađenje i ako se bilo šta prepravi to neće biti funkcionalno.
Za obradu magneta mi je prvi put i rekao majstor Cane. ono što bi bilo jednostavnije da sve limove,(aluminijium), pobacam i stavim cilindar i glavu od automatika što mi je isto rekao Cane, ali ja neću da narušim spoljašni izgled mašine koji mi se jako sviđa!
 
malitehnicar
Zasto ne bi bilo finkcionalno?
Svako dodatno ulaganje u TOMOS-a je velika greška. Nažalost, pogresiću opet Smile
Anlaser je za PICKE Grin
 
Skoči na Forum:

TomosSrbija.com

Dobrodošli na oficijalni sajt ljubitelja Tomos motocikala!

Prijava

Zaboravili ste šifru?

Niste član?

Pridružite nam se, postanite deo zajednice ljubitelja Tomos-a!

 
Top 5 Forum Člana
Nemanja Nemanja (1,759)   DobriDiv DobriDiv (1,122)   andrija andrija (1,043)   BT80 BT80 (1,027)   Atila88 Atila88 (976)