Pregled Teme
 Odštampaj Temu
kvacilo
tomos_lazarevic
pozdrav ljidi, imam jedan veliki problem koji ne znam kako da resim, gledao sam razne teme po forumu i nisam nasao odgovor,


radi se o kvacili na apn 4, naime kvacilo ne odvaja uopste tj vrlo malko ali nista to jer kad ubacim u prvu motor se podigne na zadnji tocak bukvalno
e sad kad odvijem onaj vija skroz nista se ne menja a kad zategnem krunastu maticu samo pola kruga kiks mi proklizava ja probam da upalim na guranje onda kvacilo ne hvata lepo i motor lose vuce, moje pitanje je dali da skinem ceo set kvacila i da zamenim one tri lamela ili sta uraditi
 
Zoran1968
Da verovatno je u pitanju potrošenost lamela, a možda ti je kriva i korpa kvačila.
Probaj da sve to slikaš, pa će ti neko od majstora ovde već odgovoriti.
Još nešto,nemoj za svaku sitnicu koja ti nije jasna da otvaraš novu temu,jer gomila odgovora u vezi toga već postoji na forumu.Treba samo pročitati iste, a ako već moraš koristi rubriku "Blic pitanja"....Hvala....ovako će ti sve te teme biti obrisane.
 
misko016
Druže moraš da preradiš kvačilo ako je fabrički ono ima one male limčiće dodatne zmeđu, ja sam ih sklapao desetine komada 20% sam izbacio "ONO" što ne treba da bi motor radio ok i odvajalo. Ako ti je korpa kvačila OK poslikaj sve lamele pa videćemo da probamo da rešimo.
 
TOMOS
Imam ja set novih originalnih lamela za APN na prodaju. Cena 1.000 din.
 
konstruktor

>misko016 napisao:


Druže moraš da preradiš kvačilo ako je fabrički ono ima one male limčiće dodatne zmeđu, ja sam ih sklapao desetine komada 20% sam izbacio "ONO" što ne treba da bi motor radio ok i odvajalo. Ako ti je korpa kvačila OK poslikaj sve lamele pa videćemo da probamo da rešimo.

,,ONO" u ovom slucaju sluzi da bi se lakse odvajale lamele izmedju sebe kada stisnes kvacilo.I mozes misliti nije nikakav visak.
 
tomos_lazarevic
vazi slikacu ja sve kad budem razvaljivao, naravno vito znate pomocice te mi kako to detaljno da zamenim msm nije ja da ne znam ja radim remont glodalica od 40 t ali ne volim sam da probam nesto sto nisam radio pogotovo te sitnice to sto je pipavo... a sto se tice tema nov sam na forumu tak oda nisam znao u svakom slucaju od sada cu pitati u blic .. hvala svima
 
misko016
10 sezona-godina ja teram tako samo sam jednom promenio druk lager, kad sam radio letos generalnu motora lamele nisam ni pipuno jer su u perfektnom stanju. Dok to nisam uradio imao sam baš ovakvi problemi kao što je pitanje na forumu, i radilo je NIKAKO. Dok nisam probao par stvari i shvatio u čemu je zapravo štos sa lamelama.

Stisneš kvačilo ubaciš u 1 brzinu lanac samo cimne i olabavi, radi na leru i ne gasi se motor, hvata na pola, ne klizaju lamele, sajlu kvačila jednom našteluješ i tu je kraj. Tako treba da radi.

 
Zoran1968

>misko016 napisao:


10 sezona-godina ja teram tako samo sam jednom promenio druk lager, kad sam radio letos generalnu motora lamele nisam ni pipuno jer su u perfektnom stanju. Dok to nisam uradio imao sam baš ovakvi problemi kao što je pitanje na forumu, i radilo je NIKAKO. Dok nisam probao par stvari i shvatio u čemu je zapravo štos sa lamelama.

Stisneš kvačilo ubaciš u 1 brzinu lanac samo cimne i olabavi, radi na leru i ne gasi se motor, hvala na pola, ne klizaju lamele, sajlu kvačila jednom našteluješ i tu je kraj. Tako treba da radi.


Super ajde sad ti sve te prerade do detalja opiši i stavi slike kako preraditi fabričko kvačilo i učiniti ga boljim.
Koliko sam razumeo ti tvrdiš da bolje radi ako ukloniš "limčiće" koji idu između lamela sa oblogom i onih ravnih limenih..da se tako izrazim.
Ako ti ne uspeš da to slikovno objasniš ..imam jedno kvačilo za remont pa ću ga ja rasturiti i slikati delove i redosled pakovanja!
Ovo pišem u cilju da se utvrdi tačno i jasno šta treba uraditi da svi razumeju, jer je jedino tako od pomoći!Cool
 
misko016

>Zoran1968 napisao:


>misko016 napisao:


10 sezona-godina ja teram tako samo sam jednom promenio druk lager, kad sam radio letos generalnu motora lamele nisam ni pipuno jer su u perfektnom stanju. Dok to nisam uradio imao sam baš ovakvi problemi kao što je pitanje na forumu, i radilo je NIKAKO. Dok nisam probao par stvari i shvatio u čemu je zapravo štos sa lamelama.

Stisneš kvačilo ubaciš u 1 brzinu lanac samo cimne i olabavi, radi na leru i ne gasi se motor, hvala na pola, ne klizaju lamele, sajlu kvačila jednom našteluješ i tu je kraj. Tako treba da radi.


Super ajde sad ti sve te prerade do detalja opiši i stavi slike kako preraditi fabričko kvačilo i učiniti ga boljim.
Koliko sam razumeo ti tvrdiš da bolje radi ako ukloniš "limčiće" koji idu između lamela sa oblogom i onih ravnih limenih..da se tako izrazim.
Ako ti ne uspeš da to slikovno objasniš ..imam jedno kvačilo za remont pa ću ga ja rasturiti i slikati delove i redosled pakovanja!
Ovo pišem u cilju da se utvrdi tačno i jasno šta treba uraditi da svi razumeju, jer je jedino tako od pomoći!Cool


Ovako, trebalo bi da dođe kod mene jedan APN na remont pa čim stigne nadam se da neću da zaboravim slikaću kad budem rasturio takvo kakvo je i kad budem malo preradio slikaću opet. Obećavam da ću poslikati, da rasturam moj motor samo zbog toga stvarno ne bih to radio ako me razumeš?
 
Zoran1968
OK,šteta što ne rasturaš ponovo svoj motorGrin

 
TOMOS
I Cane vadi neke plehove iz kvacila.
 
konstruktor
Da vade se kada je kvacilo sastavljano od par komada pa nece da se uklopi kako treba.Drugi razlog vadjenja je kada su potrosene lamele a vlasnik mopeda nema nameru da kupi nove.Inace kada su namontirane kvacilo lepse odvaja i meksa je rucica kvacila.
 
misko016

>konstruktor napisao:


Da vade se kada je kvacilo sastavljano od par komada pa nece da se uklopi kako treba.Drugi razlog vadjenja je kada su potrosene lamele a vlasnik mopeda nema nameru da kupi nove.Inace kada su namontirane kvacilo lepse odvaja i meksa je rucica kvacila.


Kvačilo je kvačilo zna se šta je, možeš od 5 kvačila da sastaviš jedno i da radi odlično samo treba da se zna redosled, kad sam bio još u školi nisam imao novce da kupim nove lamele pa sam tražio polovne dobre na oko Smile (nisam znao kako ali sam pamtio kad sam rasturao fabrički sklopljeno). Ti limčići su lepo osmišljeni i rade svoju svrhu ali ne tako kako treba ili su radili svrhu kad su bili novi, kad je fabrički kompletno kvačilo teže se pritiska isto tako ume da zeza sa štelovanjem, ili će bude "nategnuto" ili će "šlajfovati" kad je motor u brzini i dat mu je veći gas, a to znači da kvačilo nema više mesta za odvajanje. U mom slučaju nikako nisam mogao da ga naštelujem, ili će bude prenategnuto ili će motor krenuti kad ubaciš u 1 brzinu, ja sam imao i oprugu koja je prolazila oko sajle između ona dva dela kod druk lagera i tu oprugu sam izbacio.

Do rezultata sam došao kad sam lepo rastavio sve obrisao i povadio te limčiće kompletno, i još jedan ili 2 deblja lima što naležu baš na lamele, jednostavno su bili višak jer nisu bili do lamele nego samo dodati na stranu gde je zeger osigurač. Takođe onaj brezon/šraf što ide kroz lamele u sredini ne sme da ima mnogo lufta.

Od tada do sad je prošlo 10 godina ovo će biti 11 sezona eto, tad i prošlog leta znači dva puta generalna za to vreme ja lamele nisam pipao, samo da napomenem da vozim normalno. Smile Imam još uvek fabrički 4 opruge na lamele ali moram malo da poradim na obrtaje i snazi tako da AKO bude zatrebalo staviću još 2 opruge u kvačilu, za sada stvarno ne mogu da se požalim na njegov rad, samo sajle menjam ove kineske ne mogu ni sezonu da izguraju da se ne pokidaju. Smile
 
konstruktor
Sve su prilike da cu ja morati da idem kod nekog pravog majstora na zanat,lepo sad vidim da nemam pojma o mehanici.Gace
 
Zoran1968
Ja sam se sa kvačilom zajebavao do suza. Sve mi je živce pojelo...zato je moj APN i dobio ime SOTONA!!
Sada imam i sve limčiće, feder na sajli između razmikača i 6 opruga u samom kvačilu, al uz pomoć pravog majstora radi i meko je ko puter!!!
Šta ?, kako? , ni ja ne znam.On kaže da sam ga ja sam namestio i čudi se što sam uopšte dolazio kod njega.Shock
Uglavnom on ga je naštelovao za par sekundi na skinutoj mašini, a ja sam se zezao danima i zbog istog dva puta zajebao selektor i 6. puta otvarao mašinuAngryAngryAngry
Mislio sam da ću bar jednom u mašini zateći Sotonu koja me je sve vreme zezala...Smile

Zato sam Vas zamolio da DETALJNO!!! uz slike ,(da i budala razume), OBJASNITE kako uspešno sklopiti, remontovati, nabudžiti kvačilo.
Napisati baš sve detalje na koje treba obratiti pažnju!
Pa nek piše svako svoju verziju, moja je bila isuviše bolna da bih je u detaljima opisivao.

 
tomos_lazarevic
i ja se slazem sa zoranom , planiram ovih dana da otvorim masinu i da uzvadim kvacilo ali sta cu onda sa njim ? vi kazete da povadim limcice, nisam siguran sta se sve vadi a sta ostaje i sto bi zoran rekao trebal obi jedna slika koju mozete naci i na gogle i da se oblezi sve sto se vadi i sve sto ostaje i zatim da se objasni kad se vrati kvacilo i dekli kako onda nastelovati kvacilo . hvala
 
TOMOS
Evo ovako. Moja bivsa 14 je imala na satu nesto vise od 3.000 Km, a i tu kilometeazu je uglavnom presla na auto putu. Vozio je Dedica od 70 i kusur godina. Istina, imao je 40 i kusur kada je kupio. E sad, kvacilo nije lepo odvajalo, nije bilo sanse da se izbaci iz brzine kada stoji u mestu i radi u leru. Da napomenem, da niko nikad nij pipnuo motor, ma svecicu nije skinuo. Kaze dedica, iz fabrike je tako izasao, niko mu nije prisao srafcigerom. Majstor Cane kaze:"skini kvacilo i donesi da ti povadim visak, odvajace perfektno". Naravno, ne da mu nisam odneo, nego nisam hteo da pipnem motor, greota, fabrika bukvalno. Na kraju sam ga tako i prodao.
i.postimg.cc/zyRCs4wC/20190601-154731-1.jpg
 
misko016
Takođe moj APN4 NIKAD rasturan moj deda lično prvi vlasnik motor je kupljen glanc nov 1973 a proizvodnja motora je 1972 sad je prenešen na moje ime. Ja sam prvi put otvorio motor posle mnogo godina zbog generalne i te lamele što sam imao opasne muke. Fabrika je možda imala u planu sa tim da se izrazim "višak" delova u same lamele, nikako ne mogu da kažem da su to višak delovi ali je moguće da su kroz serijske proizvodnje imali problema pa su ih time rešavali a da verovatno nisu testirali svaki motor koji je izašao iz fabrike, to je neko moje mišljenje...
 
tomos_lazarevic
ljudi jel ima neko ideju sta treba da se izvadi i kako da se ostavi i kako da se nasteluje jel ima neko predstavu sta treba da se uradi nista mi ne znaci to stu su vasi motori fabricki msm svaka cas tome ali ja jos uvek nisam resio problem koji bi mogao da me kosta skupo ...
 
misko016

>tomos_lazarevic napisao:


ljudi jel ima neko ideju sta treba da se izvadi i kako da se ostavi i kako da se nasteluje jel ima neko predstavu sta treba da se uradi nista mi ne znaci to stu su vasi motori fabricki msm svaka cas tome ali ja jos uvek nisam resio problem koji bi mogao da me kosta skupo ...


Ako si malo "namajstoričav" kako se kaže kod nas, skini desni deo motora na njemu su lamele, pogledaj i zapamti kako su poređane, skini zeger osigurač i povadi sve redom, kad kreneš da ređaš nazad ide lim-lamela pa opet lim-lamela na samom kraju treba da ti dođe opet lim s tim što ćeš sve limčiće one tanke mislim da su 0,5mm debljine skini i nemoj da ih stavljaš nazad, a ako ti se pojavi na kraju još jedan lim "viška" nemoj njega da stavljaš, znači od početka lim i završavaš sa lim, e sad moraš da obratiš pažnju da ispupčenja na tim limovima što ređaš znači moraš da napraviš da ispupčenja upadaju jednio u drugo kad ih sastaviš rukama zajedno, ako ih okreneš kontra ond ispupčenja udaraju jedno u drugo i tako ne može. ako imaš neki radapciger lakše će ti biti da nategneš to poređano i staviš zeger osigurač, nemoj nikako da natežeš samo jednu stranu pokrivićeš lamele i limove i to će biti posle neupotrebljivo. Takođe pregledaj same lamele ako su potrošenje nemoj da ih vraćaš nazad već menjaj odmah. Takođe kad ih ređaš nazad povedi red oko oni "nokti" kako se već zovu ne znam što upada u korpu kvačila moraju da budu lepo ispravljeni da lako upadnu u korpi kad vraćaš nazad.

Ne znam da li si me ukapirao ja pojma nisam imao o tome sve dok nisam razbucao kvačilo od besa uradio ovako i vratio evo 11 sezona odlično radi.
 
Skoči na Forum:

TomosSrbija.com

Dobrodošli na oficijalni sajt ljubitelja Tomos motocikala!

Prijava

Zaboravili ste šifru?

Niste član?

Pridružite nam se, postanite deo zajednice ljubitelja Tomos-a!

 
Top 5 Forum Člana
Nemanja Nemanja (1,718)   DobriDiv DobriDiv (1,127)   andrija andrija (1,060)   Neso Neso (952)   Ludi Dzora Ludi Dzora (938)