Pregled Teme
 Odštampaj Temu
Moto Bike ili Sagmajster?
TOMOS
Prekjuce sam narucio jedan paket od Sagmajstera i jedan iz Moto Bike-a. Kod Sagmajstera porudzbinu je primila tradicionalno neljubazna zena sa primedbom zasto stalno menjam adresu?!?!?! Da napomenem, da sam adresu menjao dva puta za devet godina, uostalom moja je stvar gde hocu da mi stigne paket.
Sa paketom je stigao i "racun":
i.postimg.cc/F1J2f8rR/20190426-195144-1.jpg
Obrati paznju rok za reklamacije 3 dana, ni traga od fiskalnog, obican A4 papir. Ovog puta nije bilo problema, ali ostvariti reklamaciju kod Sagmajstera je utopija. Iz licnog iskustva govorim. Drugo, nije stampao katalog 6 godina, pola delova nema, cak ni neke osnovne stvari.
A evo kako se posteno trguje:
i.postimg.cc/gwgH2zX7/Screenshot-2019-04-26-19-54-16.jpgi.postimg.cc/9D5DZ6HQ/20190426-195227.jpg
Fiskalni, formular za povrat robe, u kome stoji da mogu bez ikakvog razloga da vratim paket. A uz to fiskalni garantuje 2 godine garancije. Osoblje izuzetno ljubazno. Sve pohvale za Moto bike.
i.postimg.cc/zL94RQm0/20191130-225606.jpg
Nov 0 Km Tomos Automatic 1980
 
viktor1986
Nekoliko puta sam zvao Gabora ali nije bilo trgovine. Neki polovni hromirani delovi su mi bili preskupi kod njega a neke nove nije ni imao. Uvek pita odakle zovem, ko da je bitno da li zovem iz Beograda ili Babusnice!!! Nije mi jasno zasto ne izbaci novi katalog sa delovima koje ima a ne da ga 100 puta zovu i pitaju ima li ovoga...

Motobike je skroz ok sto se mene tice. Imaju i oni gresaka, ali su najozbiljniji sto se Tomos delova tice.
 
viktor1986
Nakon dva sklopljena Tomosa, da napravim spisak delova kupljenih u MotoBike-u sa kojim sam imao problema.

1.Nosač štop svetla i tablice Tomos T14 T15 , sifra 2003. Da bih uspesno montirao nosac na zadnji blatobran, morao sam da
prosirujem donje dve rupe u stranu(ne secam se da li je razmak izmedju rupa bio manji ili veci od originala) jer se
rupe na nosacu nisu gadjale sa rupama na blatobranu.

2. Paktreger Tomos T14 T15 nikl , sifra 8406. Da bih uspesno montirao paktreger, morao sam da iskrivim delove koje ulaze
u one dve "sipke" ispod sedista sa strane. Te dva sipke idu od masine, pa do gornjeg dela zadnjeg blatobrana i na kraju
se paktreger ubaci u te dve sipke i sve to pritegne sa stezacem.Kada se bilo sta krivi, postoji sansa da nesto podje
po zlu i da unistite deo. Kupovao sam i paktreger za E90 pa sam ga vracao nazad. Zavrsna obrada je bila izuzetno losa,
one dve tanke sipke u sredini paktregera su bile ocajno pripremljene za niklovanje te je taj deo bio nekako mat finisa i
brdo dolina izgleda.

3.Sedište Tomos T14 T15 , sifra 8402. Nisu originalne dimenzije i kada pokusam da ga montiram tada se ostecuje presvlaka
jer udara u ona dva stezaca zadnjeg paktregera. Jednostavno ili nije pogodjena visina ona dva dela sto ulaze u gumu ili
je sam oblik sedista drugaciji i eto problema. Pri tome, ta dva stezaca moram da okrenem drugacije da bih uspeo da
namontiram sediste

4.Čaura amortizera silen blok originalnog sa gumom A3 APN4 L 18 mm Tomos , sifra 9509. Nije istih dimenzija kao original
pa sam na kraju iskoristio samo gume, bacio vase metalne caure i ubacio originalne caure.

5. Sajla zadnje kočnice Tomos T14 T15 cev, sifra 0659. Duza je od originala.

6. Felna Tomos APN6 17"x53 mm , sifra 1169. Felna je uza od originala, nikl nije kvalitetan, a i ima odstupanja na spoju
felne pa treba biti majstor i dovesti je u iole pristojno stanje centriranosti prema recima ljudi koji su mi centrirali
tockove

7. Žbice Tomos APN 17" set 3,5x170 mm, sifra 1738 proizvodjac Jemo. Nisu originalnih dimenzija za zadnji tocak apn.
Moraju da se skracuju nakon centriranja a i deblje su od originala te mora da se busi dobos. Posle godinu dana promene
boju i pocinje korozija.

8. Auspuh Tomos T14 nikl cevasti ram, sifra 8392. Nije originalna dimenzija dela koji se steze na cilindar, veci je za
oko 2 do 3mm u krug i kada pokusam da stavim kapu cilindra ne ide, ne moze se staviti kapa jer je veci deo koji se
steze na aupuh. Deo na auspuhu koji je morao da se obradjuje je morao i da se ofarba sa sprejeom kako ne bi izbila korozija.
O kvalitetu necu pricati jer to nije taj zvuk motora a i zavarili ste unutra prigusivac tj. nije demontazni kao original,
te je skoro pa nemoguce ciscenje auspuha. O kvalitetu nikla...Vide se tragovi poliranja i morao sam da proberem neki da bude
iole pristojan.Takodje,fabricki auspuh se moze rastaviti zbog ciscenja, Vas ne moze.Nemate u ponudi Crni aupuh za T14M
vec samo nikl.

9. Auspuh Tomos T15 SLC nikl cevasti ram , sifra 8391. Imao sam problema sa montazom srafa za pricvrscenje auspuha sa strane
Nisu se gadjale rupe i morao sam da prosirujem rupu u stranu da bi se pogodile rupe na auspuhu i ramu kako bih motirao sraf.
Nikl takodje nije na zavidnom nivou, ne moze se porediti sa originalnim hromom.

10. Glavčina zadnjeg točka Tomos APN siva, sifra 8239. Na jednom mestu je imala neku fabricku gresku ispod plastifikacije
(ili farbe)te je bilo nemoguce ispolirati lepo taj deo kod te fabricke greske. Takodje, nije originalnih dimenzija i kada
se namontira nosac pakni bude problema. Ko je ikada stavljao to zna o cemu pricam.

11. Dihtunzi na komad za APN masinu. Nisu se gadjale rupe i mora da se doradjuje.

12. Fazasteri Tomos preklapajući sa brezonom 8444. Nisam siguran da li sam kod Vas to kupio ili u Tehnomotoru...
Kada se spuste fazasteri ne mogu da se spuste skroz kako bi bili u ravni sa srafom vec stoje pod nekim uglom. Jedan
fazaster mi je neupotrebljiv jer je var na srafu bio izuzetno tanak, i to samo sa jedne strane srafa i pukao je var i
sada je fazaster neupotrebljiv.

13. Caure prednjih vila 0641 i 0643. Moraju da se doradjuju jer nisu org dimenzija i amortizer ne moze da radi.

14. Filcevi kod prednje viljuske i tocka nisu org dimenzija, manji su.

15. Osovina prednjeg tocka, sifra 0816. Na sajtu pise da odgovara i za T14...Kraca od originala, moze da se
stegne matica ali ne hvata pun navoj vec oko pola navoja jer je kratka osovina.

16. Svornjak ručke Tomos T15 E90 , sifra 8423. Morao sam da obradjujem spoljasnju dimenziju jer nije mogao da udje u rucku.

17. Korman T14 T15 E90, sifra 8395. Na kormanu nema na sredini granicnik koji ima original i moze se desiti i da se padne
sa motora ukoliko se jace prikoci a bude malo losije pritegnut korman, ruke ce krenuti napred za kormanom jer nema
granicnika i eto neprijatne situacije.

Bilo je tu jos slucajeva...
To be determined!
 
Skoči na Forum:

TomosSrbija.com

Dobrodošli na oficijalni sajt ljubitelja Tomos motocikala!

Prijava

Zaboravili ste šifru?

Niste član?

Pridružite nam se, postanite deo zajednice ljubitelja Tomos-a!

 
Top 5 Forum Člana
Nemanja Nemanja (1,759)   DobriDiv DobriDiv (1,122)   andrija andrija (1,043)   Atila88 Atila88 (963)   BT80 BT80 (945)