Pregled Teme
Tomos-Srbija.com » Moj TOMOS » Moj TOMOS
 Odštampaj Temu
Automatic A3 S 1989
Retro
Vratio sam fabričku glavu, i vratio sam paljenje na sredinu između dvije crte. Vratio sam i karb ispod rama,izvadio još jednu mrežicu iz filtera i smanjio diznu na 55.Nisam ga više mogao slušati. Squish je 0.5mm sa fabričkom glavom.
Krajnja je opala na 56 km/h.
U međuvremenu sam uspio uloviti bobinu 114.Postavim je, upali iz prve.
Neće da primi gas, guši se, ali besprekorno radi na leru. Vidim da je svećica zamašćena i stavim Bosnu 65 koju uvjek čuvam u rezervi. Upali, malo štuca, ali je proradio nakon 100m.
Sa ovom bobinom nema onog probijanja, verovatno zbog krive paljenja koja popuni tu rupu. Ali ima snage, da vrati u prvu moram skoro stati. Ulje u mjenjaču je atf
Vratio sam i krajnju na 63km/h.
I taman kad pomislim to je to, neću ništa više dirati, javi se misao šta ako vratim diznu 60,i glavu sa većom kompresijom. I šta ako malo dirnem paljenje, možda je prekasno.
Sad opet Jovo na novo Grin
Be Cool,do it Oldscool!
 
Retro
i.postimg.cc/DypLt6m5/IMG-20200504-203101.jpg
Boja svećice nakon večerašnje vožnje. 2 km zadnja sam prešao laganim gasom, otprilike 30km/h
Be Cool,do it Oldscool!
 
zarekg
Izgleda odlicno ali ja bih ipak probao samo malo vecu diznu Wink.
 
Retro
Nemam malo veće,imam 60.Nemam je ni gdje kupiti,a ne želim da kupujem set.Umjesto toga vratio sam jednu mrežicu u filter.To možda jeste korak unazad,ali ne osjeti se toliko.

Neke stvari sam rješio.


Obim magneta je 325mm.1 stepen je 0.9mm

Prva crta paljenja je za 2.6mm prije GMT.Po obimu magneta 24mm,odnosno 26,6 stepeni

Druga crta je 1.6mm prije GMT.Po obimu magneta 18 mm,odnosno 20 stepeni

Kod mene je paljenje bilo na 2.1mm.Po obimu 21 mm,odnosno 23,3 stepena

Sada sam pomjerio na 1.9 mm,po obimu nekih 20mm odnosno 22 stepena


Sad mi se konačno sviđa kako radi,Ne trese i fino ide i na 30 i na 40 i na 50 km/h.Maksimalna brzina je 62 i dobro dimi.Dok na 50 i nižim brzinama nema dima uopšte.Između 50 i 60 nisam obraćao pažnju.Možda sagorjeva neko ulje ili naslage iz auspuha,možda sam ga zeznuo sa dodatnom mrežicom u filteru pa je smjesa bogata.Ali mi trenutno to nije bitno

Svjećica je lijepe braon boje,tamnija nego na slici.Više vuče boji pozadine dok je prije više vukla na sivkasto.Probaću i Bosnu F70 da vidim šta se dešava sa dimom,i hoće li opet tresti na nižim obrtajima.


i.postimg.cc/TPt89Hfq/IMG-20200510-144007.jpg
Be Cool,do it Oldscool!
 
Retro
Zamenio sam auspuh, stavio Bullet Cobru. Na hrvatskom forumu hvale običnu Cobru, fabričke mašine idu 62-63.Nadao sam se sa njom dobiti još koji km/h. Konačna brzina je ostala ista, ali sam dobio mnogo momenta. Išao je 62 a nije se ni osjetilo.
Otvorio sam menjač, i vidio da je pukao limić na lameli prve brzine. Zamenio sam i vjenčić uz mnogo muke i čačkanja.
i.postimg.cc/5NVJv0fh/IMG-20200514-161147.jpg
i.postimg.cc/gj9Wgc86/IMG-20200514-171230.jpg
Pošto je bila mrkla noć, provozam se po ulici, i šaltao je u trenutku. Baš mi je bilo drago što sam to rešio.
Sutradan se odem provozati i opet isto, treba mu mnogo da prešalta.
Rastavim menjač da vidim da li je sve ok, vidim da se onaj kavez na valjčićima klacka lijevo-desno, ali da je sve ostalo jako dobro.Lamele su skoro nove.
Vratim sve, odem se ljut provozati, par puta prešalta u drugu kad dobro razvrti, i odjednom Frrrrrrrrrrrrrrrr i kraj. Nema paljenja.
Sve rastavim, karike nisu nigde puštale, klip je sa izduvne strane crn. Vratim stari cilindar od Colibrija sa metalnim lamelama i fabričkom glavom. Top speed je sad 45km/h. Ne ide loše, treba mu da razvrti da bi prešaltao, ali šta je tu je. Dobra vijest je da ga mogu derati 45 non stop, ne grije se, jako je tih,ler gas je jako nizak. Frizirani cilindar ide na obradu, pa se nakon toga mogu pozabaviti optimizacijom tremogrupe. Probaću naći klip sa L karikom dobrog kvaliteta, pa prema njemu raditi cilindar.
i.postimg.cc/xdrcbQFq/IMG_20200518_185313.jpg
i.postimg.cc/5021Xk16/IMG_20200518_185316.jpg
i.postimg.cc/ZnqRh50s/IMG_20200518_190542.jpg
i.postimg.cc/63tqY0KX/IMG_20200518_190445.jpg
Be Cool,do it Oldscool!
 
BT80
Gdje si nasao taj auspuh i koja je cijena? Smile
 
Retro
i.postimg.cc/J0vSrRR5/IMG-20200513-194342.jpg

Bullet Cobra za kolibrija, ali je loša na kolibrijevom cilindru. Na podignutom cil. je dobra. Mnogo je kraća je od obične kobre.
Ja sam je platio 20e,a mf2 10e.
Moraš biti po oglasima non-stop. A moraš imati i sreće.
Be Cool,do it Oldscool!
 
BT80
Ima svega po malo, jeftino si ih uzeo Smile
 
Zoran1968

>Retro napisao:


i.postimg.cc/J0vSrRR5/IMG-20200513-194342.jpg

Bullet Cobra za kolibrija, ali je loša na kolibrijevom cilindru. Na podignutom cil. je dobra. Mnogo je kraća je od obične kobre.
Ja sam je platio 20e,a mf2 10e.
Moraš biti po oglasima non-stop. A moraš imati i sreće.


Extra si prošao~!
 
Retro
Extra, zadovoljan sam. Mf2 polako sređujem, a i Cobru ću morati. Koliko sam čuo, Kantor je po geometriji i dimenzijama rame uz rame sa ova dva auspuha.Nisam ih imao, ali valjalo bi probati.
Riješio sam problem sa sporim prebacivanjem.Stavio sam mekšu oprugu na drugu brzinu. Ni zamjena ulja na Tip A, ni duvanje gume na 3.5bar-a nije pomoglo. Kad ishonujem frizirani cilindar konačno ću ga moći fino razraditi.
Naime,motor se lijepo ponaša. Danas sam napravio turu od 40-ak km, od toga je 35 bilo pun gas. Na početku je dimio, ali je kasnije prestao. Odgovarala mu je vožnja, počeo je lijepo vući, malo se ler povećao ali ništa strašno.
Max brzina se povećala na 50 ubacivanjem svećice sa otpornikom Champion L82c.
Jako tih setup, u gradu na semaforu moram dati gas da vidim radi li Smile
Sad me brinu metalne usisne lamele. Možda od sledeće plate odvojim 35e za tablu karbona, trebaće mi i za frizirani cilindar.
Be Cool,do it Oldscool!
 
Retro
Crkla Championka, crkla NGK, samo se bosanska drži Grin
Stavio sam lulu sa otpornikom sa stare bobine, Bosnu F100
Cilindar ishonovan, malo spušten usis,nabavljen DS klip sa L karikom, bušeni prozori. Zvijezda vodilja je bio TSM racing, ali sam prozore odradio po 50cc Airsalu. Stavio sam drugu plastiku na lamele, sa nekog Piaggio-vog trokuta. Tomosove su debele 0.2mm,a ove su kompozitne i 0.4mm debljine
i.postimg.cc/XNZv8ZNV/IMG-20200704-134425.jpg
Moram ga lagano razraditi, pa ćemo onda videti krajnju.
Be Cool,do it Oldscool!
 
Tomostomos
TSM uvek za saradnju...cekamo rezultate Smile
 
Retro
Rezultati su fenomenalni Grin
Nisam testirao krajnju, ali obećava kako vuče Grin
Jednom sam osvrnuo gas preko 50 i oduševio se Grin
Trudim se da ga vozim na dužim turama manjim brzinama. Uglavnom ne prelazim 40.Prosjek je oko 33 km/h

Evo i jednog snimka
https://youtu.be/...

 
konstruktor
Jako lepo i zdravo radi motorce.
 
Kide
Lepo radi,bice to super kad se razradi.I ja takodje razradjujem a35 cilindar sa L klipom fi 40,isto buseni prozori kod Naseg Ace Konstruktora- TSM.Ja Sam sirio izduv, auspuh mi je Master Supersport.
i.postimg.cc/hGRwxxDg/received-785456175540666.jpg
 
Nemanja
Lepo puni motor, svaka čast.
 
Retro
Hvala svima na pohvalama,puno znače kad dolaze od takvih znalaca Smile

Kide,u vezi Master Super Sporta sam razmjenio par poruka sa Tehnomotorom Novi Sad.Mislim da su mi poslali snimak baš tvog motora.Ima od tog jedno dva mjeseca,radiš li ti kod njih?
YouTube link,video je postavljen prije 7 godina
Be Cool,do it Oldscool!
 
Kide
Nije snimak mog motora,ja Supersport imam oko tri godine I malo sam ga skratio.Evo mog Matika na probi sa Supersport Masterom I sa potrosenim cilindrom.Trenutno sa sveze busenim cilindrom I laganim tuningom na pola gasa ide tako kao na snimku https://youtu.be/...


i.postimg.cc/hGRwxxDg/received-785456175540666.jpg
 
Retro
Pozdrav svima, živi smo obojica 😁 Motorić nabija kilometre bez problema,prošle godine sam se baš sit navozao.
Malo sam se igrao sa auspusima, Lipnik nisam uspio utišati da ga mogu voziti. Ali sam zato MF2 sredio fino
[youtube]https://youtu.be/2kDdHtEL28w/[youtube]
https://youtu.be/...
Be Cool,do it Oldscool!
 
Retro
Evo i malo dužeg snimka. Poređenje nekih auspuha koji su mi se našli pri ruci

https://youtu.be/...
Be Cool,do it Oldscool!
 
Skoči na Forum:

TomosSrbija.com

Dobrodošli na oficijalni sajt ljubitelja Tomos motocikala!

Prijava

Zaboravili ste šifru?

Niste član?

Pridružite nam se, postanite deo zajednice ljubitelja Tomos-a!

 
Top 5 Forum Člana
Nemanja Nemanja (1,759)   DobriDiv DobriDiv (1,122)   andrija andrija (1,043)   BT80 BT80 (993)   Atila88 Atila88 (965)